CONSTRUCT váltózár

A Construct váltózár a Volvo és a Volkswagen csoport közös fejlesztésének eredménye.

Construct váltózár - Váltózár szerviz.hu - 04
Construct váltózár logo - Aubiz Bt.

A Construct váltózárakról

A Construct váltózárat a kulcs elfordításával lehet lezárni és nyitása is szintén kulccsal, a zár ellentétes irányú elfordításával történik. A zár a boksz síkjában marad. Ezeknél a típusoknál már nincs tüske, nincs stift, nem ugrik ki és nem kell kivenni sem. Úgy nevezett kulcsos, elfordítós zár. Komfort váltózár.

 

A Construct váltózárakat 1998-óta Csehországban gyártják. Magas szintű minőséget a robot technológiával is segített precíz gyártással és a minőségi anyagok felhasználásával érik el. Nagy múltú minőségbiztosítási rendszerek tanúsítványaival is rendelkezik a gyár, így 1997 óta a TÜV Reihnland által kibocsájtott ISO 9001:2000 valamint 2004 óta ISO/TS 16949:2002 certifikációt is megkapta.

VÁLTÓZÁR ÁRAK

Construct váltózár beszerelés

70.900,- Ft

Áraink bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t és a beszerelés összes költségét.

A szerelés ca. 1 órát vesz igénybe, megvárható, megnézhető.

Műszaki segítség, kérdés, időpontfoglalás: 0620 429 3609
EGYÉB SZERVIZ DÍJAK

Váltózár javítás, szervizelés

10.000,- Ft

Váltózár kiszerelése, kiktatása

20.000,- Ft

MŰSZAKI SPECIFIKÁCIÓ

Működés: Komfort
Zárás: kulccsal
Nyitás: kulccsal
Kulcsok (db): 2 db
Zár: saját fejlesztésű
Kulcs másolás: csak kódkártyával
Zárkonzol: keretes, fúrásmentes
Gyártás: lézervágott
Rögzítés: törőfejes csavar / anya
Garancia: 5 év
Minősítések: TÜV, ISO, MABISZ
Gyártmány: Cseh

... tovább

A Construct váltózár blokkolja a váltókart, vagy a váltókar által mozgatott rudazatot, manuális váltó esetén hátrameneti fokozatban, míg az automata váltóknál parkoló állásban. A sebváltózár beszerelését követően, azt már nem lehet kéziszerszámokkal és roncsolás nélkül kiszerelni. A Construct bezárása és kinyitása egyszerűen a zárba helyezett biztonsági kulcs jobbra ill. balra fordításával lehetséges. A Construct sebességváltózárak saját fejlesztésű biztonsági zárral ill. zármaggal vannak ellátva. A zárat úgy tervezték meg és úgy kerül beépítésre, hogy az ne zavarja az utastér látványát és ne befolyásolja a gépjármű egyéb berendezéseinek használatát. Nagyon jól ellenáll a hőmérséklet változásoknak és vegyi hatásoknak is. (lásd videó)

 

Jelenleg a Magyarországon kapható autómárkák típusainak többségéhez elérhető a sebváltózár. Mind kézi váltóval, mind automata váltóval felszerelt típusok védelmét is tudjuk biztosítani. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a legújabb típusokhoz is rendelkezünk biztonsági berendezéssel. Az Európai Unió előírásának megfelelően a váltózár a váltókart vagy a váltókar által mozgatott rudazatot blokkolja hátramenet (“P”) fokozatban.

A gyártás

A Construct gyár szakított az elavult gépjárművédelmi technikákkal és hangsúlyt fektet az esztétikus megjelenésre is. A autó belterében csupán egy kulcslyuk látható ahol a zárás és nyitás történik. Nincsen eltávolítandó zár stift, az egész berendezés a beltér burkolata alá kerül beszerelésre, így védve láthatatlanul a tulajdonát. Mivel minden autótípusra egyedileg történik a váltózár kialakítás, a gépjármű szerkezeti tulajdonságai határozzák meg a zártest elhelyezkedését. Így a kulcslyuk kerülhet a kardánbox jobb oldalára – az utasoldal felé -, a baloldalára – a vezetőoldal felé – vagy a sebességváltókar mellé, ilyen esetben felfelé néz a zár.

Construct firm

A zárszerkezet

A Construct saját maga által fejlesztett zármagot használ. A zár és a szerkezet preciz és pontos működést garantál hosszú éveken át. A váltózár biztonsági zárral van ellátva, ellenáll a agyasztásnak és a savazásnak.A váltózár használata egyszerű, nyitása és zárása biztonsági kulccsal történik. Az autó tulajdonosa két kulcsot kap a berendezéshez valamint egy biztonsági kódkártyát. Új kulcs előállítása kizárólag a gyártónál, a kártyán található kódszámmal lehetséges. A legújabb fejlesztésű zárbetét ellenáll magkihúzásnak, fúrásnak, fagyasztásnak és ütéses nyitásnak (“bumping” technika) is.

A termék rendelkezik az ENSZ-EGB által előírt “E” jelöléssel, így biztosítva a nemzetközi követelményeknek való megfelelést. Magyarországon a Magyar Biztosítók Szövetsége minősítetette a váltózárat. Minden váltózár korrózió elleni védelemmel ellátott, valamint -40 és +125 °C közötti működési tartományban tesztelve van. Az esetek többségében az autó eredeti csavarhelyeinek felhasználásával történik a váltózár rögzítése.

A Construct váltózár beszerelése

A Construct váltózár szerkezete a sebességváltókar műanyag borítása – a váltóboksz – alá kerül beszerelésre. A váltózár hátramenetben, automatáknál pedig “P” (parkoló) állásban rögzíti a sebességváltó kart, illetve annak rudazatát vagy a bovdent. Ezzel akadályozza meg az előremeneti fokozatok kapcsolását. A váltózár vázszerkezete nagy szilárdságú acél keret, amit lézervágóval alakítanak, vágnak ki minden gépkocsi típushoz a kívánt formára (típus-specifikus váltózár konzol). 

 

Többek között ezért, a ma piacon jelenleg forgalomba lévő váltózárak nem sértik és NEM érintik a gépkocsi GYÁRI garanciáját, mivel a váltózárat a gyári pontokhoz rögzítjük. Az alvázat nem fúrjuk és semmilyen szerkezeti módosítás és/vagy átalakítás nem történik az autóban. Az autó nem veszíti el sem a gyártó, sem a kereskedő vagy autószalon által biztosított garanciáját.

 

Mivel a váltózár beszerelése komolyabb szerszám felszereltséget és precizitást igényel (pl., hogy ne zörögjön a boksz) – nem beszélve a mai autók részletgazdag, igényes belsejének megbontásáról – cégünk nem vállal helyszíni beszerelést háznál, utcán, stb. … felelőtlenség lenne egy váltózárat utcai körülmények között beszerelni. A beszerelést éppen ezért az erre a célra felszerelt műhelyünkben végezzük.

 

  1. A középkonzol ill. váltóboksz kiszereljük – először kiszereljük a kardánbokszot és hozzáférhetővé tesszük a váltókulisszát, hogy a váltózárat rögzíteni lehessen, a váltókar köré.
  2. A váltózárat beszereljük – beépítjük a váltózárat, kicseréljük a gyári csavarokat vagy anyákat törőfejesekre amikkel, a zárat a pontos beállítás után, végleges helyén rögzítjük.
  3. A váltóboksz átjelölése és visszaszerelése – Az összeszerelésnél átjelöljük a zár helyét a bokszon, kivágjuk azt, így az összeillesztésnél pontosan minden a helyére kerül. Kipróbáljuk, bemutatjuk és átadjuk.

 

Garantáljuk, hogy kollégáink tiszta körülmények között, tiszta szerszámokkal, pontosan dolgoznak azért, hogy Ön elégedetten távozzon tőlünk és szívesen ajánlja szolgáltatásainkat másoknak is. Számunkra az Ön ajánlása a legjobb reklám.
Ha kérdése van bármely termékünkkel kapcsolatban, szerelésről vagy időpont felől érdeklődik, kérjük vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot.

 

Ha úgy dönt, hogy gépjárművébe váltózárat szeretne szereltetni, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, akik készséggel állnak rendelkezésére. A bejelentkezéshez egy időpont szükséges és a gépjármű típusának pontos, részletes egyeztetése (márka, típus, évjárat, cm3, váltó típusa, …). Ezek után a váltózár márkáját kell kiválasztani, amiben ha kéri, kollégáink szívesen segítenek. Ezt követően már csak el kell jönni műhelyünkbe, a megbeszélt időpontra, ahol beszereljük a váltózárat, amit a helyszínen meg is várhat és ha érdekli, a szerelést végig is követheti. Egy váltózár beszerelése általában körülbelül 1 órát vesz igénybe, de ez természetesen az autó típusától is függ.

A cégünk által beszerelt váltózárak nem sértik és nem érintik a gépkocsi gyári garanciáját.

Érdeklődés / Időpont / Információ